Wednesday, November 18, 2015

SHAHSGROUPSG AND SH ENTERTAINMENT PRESENTS GOT7 1ST FANMEETING IN INDONESIA


[ENG Version]

Jakarta, November 18th 2015

K-Pop culture has taken over the world by storm. This phenomenon has seen the elevation of more K-Pop artistes coming down to perform in Indonesia.

SHAHSGROUPSG and PT SH Elim Jaya Entertainment are collaborating to bring the very first GOT7 Fan Meeting in Indonesia. With main sponsors Retrospective Club and presented by MSports, this event will be held at The Kasablanka Main Hall, Kota Kasablanka. Taking place on the 28th November 2015, the very much anticipated event has different tiers of tickets. VIP tickets (IDR 2,200,00) which comprises of either Photo Sessions or Hi touch followed by Gold, (IDR 1,700,000) Silver (IDR1, 200,000) and Bronze (IDR 800,000) categories. Seats will be allocated on a first serve first come basis.

With every ticket purchased from the Gold, Silver and Bronze categories, Msports, Retrospective Club and Snowbay will sponsor an additional free ticket. This promotion will be made available from 18th November 2015 starting at 0007 hrs to the 22nd November ending at 2357 hrs. Tickets can be purchased from http://www.indotix.com.

Special Photo Sessions taken in groups and Hi Touch for fans have been arranged before the start of the performance. There will be lots of fun with games interaction between GOT7 and fans.

GOT7 has arranged many surprises to create a memorable experience for their first Fan Meeting in Jakarta. You can expect new songs from their latest album. 

GOT7 is a multinational K-pop boy group formed by JYP Entertainment in 2014. There are seven members: leader JB, Mark, Junior, Jackson, Youngjae, BamBam and Yugyeom. They are a multinational group with members from South Korea, Hong Kong, Thailand, and the United States.

The band released their debut EP, Got It? , on January 20, 2014. On October 22, 2014, they debuted in Japan with the release of their first Japanese single, "Around the World”. For their work in 2014, GOT7 won Best New Artist Group at the Seoul Music Awards and received three nominations at the 29th Golden Disk Awards, winning the Newcomer Award and China Goodwill Star Award.


[IND Version]

Jakarta, 18 November 2015

Korean Wave (Hallyu) berhasil menaklukan industri hiburan dunia. Fenomena ini dapat dibuktikan dengan terus bertambahnya angka artis-artis Kpop yang datang untuk melaksanakan berbagai acara di Indonesia.

Dengan tingginya permintaan akan acara yang menghadirkan artis-artis Kpop ke Indonesia, SHAHSGROUPSG dengan PT SH Elim Jaya Entertainment berkolaborasi untuk menyelenggarakan acara pertama artis Kpop ternama GOT7 di Indonesia yang bertajuk “GOT7 1st Fanmeeting in Indonesia”. Acara yang disponsori oleh Retrospective Club dan dipersembahkan oleh M Sports ini akan diselenggarakan pada tanggal 28 November 2015 di The Kasablanka Main Hall, Kota Kasablanka. Dengan harga tiket acara yang terjangkau, pemegang tiket VIP berkesempatan untuk melakukan Photo Session atau Hi Touch dengan member GOT7 secara langsung. Selain tiket VIP, terdapat kategori Gold, Silver, dan Bronze.

Tiket dapat dibeli secara online di http://www.indotix.com dengan 4 kategori yaitu tiket VIP, (IDR 2,200,000) Gold, (IDR 1,700,000) Silver (IDR 1, 200,000) dan Bronze (IDR 800,000) yang bersifat tempat duduk bebas (free seating, first come first serve) sesuai kategori tiketnya. Kabar menariknya adalah Msports, Retrospective Club dan Snowbay memberi promo spesial BUY 1 GET 1 FREE untuk tiket kategori Gold, Silver dan Bronze, hanya dari tanggal 18 November pukul 00.07 WIB sampai dengan 22 November pukul 23.57 WIB.

Sesi Photo Session dan Hi Touch akan dilaksanakan sebelum acara Fanmeeting dimulai, dimana Fanmeeting akan dipenuhi dengan permainan interaktif dan seru bagi member GOT7 dan juga IGOT7s yang hadir.

GOT7 telah menyiapkan berbagai kejutan yang mengesankan bagi para fans yang hadir di acara pertama mereka di Indonesia. Fans dapat menikmati pertunjukan langsung lagu-lagu dari album terbaru GOT7 dan permainan interaktif seru lainnya. Fans juga akan mendapat kesempatan untuk memenangi hadiah spesial berupa hp Samsung yang akan undi langsung oleh GOT7.

GOT7 sendiri adalah grup K-pop yang multinational, yang berada dibawah naungan JYP Entertainment sejak 2014. GOT7 memiliki 7 anggota; JR, JB, Mark, Jackson, Youngjae, dan Yugyeom, yang berasal tidak hanya dari Korea Selatan, namun Hong Kong, Thailand, dan juga Amerika Selatan.

GOT7 merilis album EP debut mereka, berjudul Got It?, pada tanggal 20 Januari 2015. Pada tanggal 22 Oktober 2014, GOT7 berhasil debut di Jepang dengan single berbahasa Jepang pertama mereka berjudul “Around The World”.

Di tahun 2014, GOT7 berhasil meraih penghargaan Best New Artist Group di acara Seoul Music Awards dan juga meraih berbagai nominasi di 29th Golden Disk Awards, dimana mereka memenangkan Newcomer Award dan China Goodwill Award.
Tricks and Tips